Hämmentyneisyyttä

Olen nyt kouluttautunut Tim Whildin kanssa muutaman kerran, ja täytyy myöntää, että olen umpiymmälläni. En Timistä, enkä siitä mitä tehtiin, vaan lähinnä niistä keskusteluista ja kaikesta, mitä niistä käy ilmi. Ai minä vai…

Timin koulutukset ovat yksilöllisiä, eli jokaiselle sitä mitä haluaa ja tarvitsee, joten minun koulutukseni ovat ehkä keskivertoa kummallisempia. Juuri sitä, mitä tarvitsen, tietysti, ja mahtavia ja niin energisiä, etten tiedä miten pysyä nahoissaan. Lisäksi ovat tietysti juuri oikeaan aikaan, koska on hyvä saada vähän lisäbuustia tulevaan Serafinan opistoon ja muuhunkin, mitä on menossa.

On myös aika kamalaa olla moisten ihmisten kanssa, kuten Tim ja Diana, sillä he näkevät kaiken sinusta. Toisaalta oli hyvin lohduttavaakin, sillä sain vahvistuksen asioille, joissa olen tuntenut olevani aina väärässä, kun koko muu maailma on eri mieltä. Lisäksi Timillä on paljon samantapaisia kokemuksia ja yhteyksiä, joten on tosi mukava jakaa asioita ihmisen kanssa, joka oikeasti tajuaa juttuja.

En nyt sitten tiedä olenko yhtään valaistuneempi, mutta taatusti hämmentyneempi. Tim ei tajunnut, kun sanoin, että tämä on myös pelottavaa, kunnes selitin miksi. Siksi tietysti, että alkaa tekosyyt loppua… Mutta kaipa tää tästä taas arjeksi muuttuu. Olo on ihan samanlainen kuin silloin, kun on tapahtunut iso hyppäys energioissa, joku aktivointi tai vaikka reikivoimaannutus tms, kun mikään ei ole muuttunut mutta kaikki on muuttunut. Omat opet taatusti tunnistaa tunteen…

Tim Whild on tulossa syyskuun 9-10. päivä pitämään kaksipäiväistä kurssia Jyväskylään. Ihmiset ovat jo alkaneet laittaa ilmoittautumisia sähköpostilla minulle, joten kannattaa olla ajoissa liikkeellä, jos tuohon tapahtumaan aikoo mukaan.

Toukokuussa on muuten alkamassa enkeleitä aloittelijoille, eli enkeleiden peruskoulu. Lisäinfo Kurssi-sivulla netissä.

Kommentit

Muita juttuja

Nousee se

Suomi nousuun